Verzenden & retourneren

Wij willen graag dat je tevreden bent met je aankoop. Is de aankoop niet zoals verwacht of wil je toch liever een ander product?

 

Bij Iedere Huid heb je 14 dagen bedenktijd en kun je zonder gedoe altijd ruilen of je geld terugkrijgen. Dit geldt mits de producten ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking terugkomen.

 

Uitzonderingen

Producten die speciaal voor u zijn besteld, “status levertijd: op bestelling”, kunnen wij niet zomaar terugnemen. De status staat altijd vermeld bij het product. Bij vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

 

Hoe werkt het retourproces?

Wanneer u iets wilt retourneren dient u de volgende stappen te doorlopen.

Retouren die niet volgens deze stappen zijn ingediend lopen ernstige vetraging op! 

 

Stap 1 

Print het retourformulier uit en vul deze zo compleet mogelijk in.

 

Stap 2 

Heeft u geen account? Sla stap 2 dan over en ga verder naar stap 3!

  • Log in in uw account.
  • Ga naar “Mijn bestellingen”in de kolom “Mijn account”.
  • Selecteer uw order waarvan u iets wilt retourneren en klik op “Bekijken”.
  • Onderaan uw orderoverzicht ziet u een button "Artikelen Retourneren” klik hierop, doorloop de stappen en klik op “Verstuur”.

Stap 3

Verpak de te retournerende producten ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking in een stevige verzenddoos.

 

Vergeet hierbij niet het retourformulier bij te voegen!

 

Stuur uw retour op naar het adres op het retourformulier. Wij adviseren dit aangetekend te doen aangezien wij niet garant kunnen staan voor de post vervoerder!

 

De retourkosten zijn voor eigen rekening mits anders overeengekomen! (Defect of verkeerde levering)

 

Stap 4 

Wij streven ernaar om uw retour binnen 3 werkdagen te behandelen. Wij zullen zorgdragen voor de gekozen retouractie. U krijgt van ons bericht als uw retour is behandeld.

 

Foutieve levering

Ook wij kunnen een foutje maken! Mocht dit het geval zijn? Dan kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice. 

Zodoende zullen wij u de snelste en best mogelijke optie bieden voor een snelle afronding van de fout! Zonder extra kosten voor u.

Gebruik in het onderwerp van de mail altijd uw ordernummer en stuur een foto mee van de pakbon + foutief geleverde product.

 

Defecten 

Mocht er een product defect zijn, dan zorgen wij direct voor de juiste oplossing! U kunt het beste een email sturen naar onze klantenservice. 

Gebruik in het onderwerp van de mail altijd uw ordernummer en stuur een foto mee van het defect (indien mogelijk) samen met een korte beschrijving van het probleem.

Vergoeding

producten die ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking terugkomen worden voor 100% vergoed. Wanneer dit niet het geval is kunnen wij slechts 75% van het aankoopbedrag crediteren.